Spuri motortisztító és multifunkciós energiafolyadék: 125 ml=3000Ft/db 500 ml=5500Ft/db
A Magyarországon gyártott SPURI adalékanyagok 1998 óta érhetőek el a piacon. A cég termékei elősegítik a motor optimális működését azzal, hogy tökéletesebb égés biztosítanak és így csökkentik a káros anyag kibocsájtást. Ezen felül eltávolítja az üzemanyagban keletkező kiválásokat, dinamikusabbá teszik a motort és csökkentik az üzemanyag fogyasztást.
A SPURI termékek használatával csökkentheti az üzemanyag-szivattyú és adagolórendszer kopását.
A SPURI üzemanyag-adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS: A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja. - A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan. - Második technikai jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve. - Hosszan tartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi. - Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok élettartamát és hatékonyságát. - Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható! A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI: - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén. - Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével. - A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a káros anyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölés mentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül. - Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás után állítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás. - Új járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.) - Nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag. - Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli! - A SPURI előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is. - A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyag-szivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett. - A SPURI az üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót. A SPURI HASZNÁLATA: A SPURI-t tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendő. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni. GAZDASÁGOSSÁGI SZÁMÍTÁS: - 1 db 500 ml-es SPURI: 250 l üzemanyaghoz = kb. 2800,- Ft-ba kerül. Vagyis 1 l üzemanyagnál: 2800,- Ft/250 lit. = 11,2 Ft ráfordítás. Tehát Ön 11 Ft/l-t kifizet az adalékolás miatt, viszont az 1 l üzemanyag min. 10%-át visszakapja. Ez csak 300,- Ft-tal számolva is 30,- Ft. - 11Ft = 19 Ft a megtakarítás. A különbség literenként 19 Ft-tal olcsóbb üzemanyag és hosszú élettartalmú, tiszta motor. - A SPURI-nak dermedésgátló hatása van, gázolajnál megszűnik a géles kiválás. Normál adagolásnál: 250 liter = 500 ml SPURI -10 °C-ig 125 liter = 500 ml SPURI -20 °C-ig - A SPURI biodízel üzemanyagnál is jól vizsgázott. A köztudottan gyengébb energiájú növényi olajokkal üzemelő járművek dinamizmusát visszaadja gázolaj minőségben. Javítja kifolyási paramétereit, hígítja anélkül, hogy szárazzá tenné a növényi olajat. A biodízel előkészítés viszont a motoroknál szükséges! - A SPURI kitűnően vizsgázott a hűtőközeg vízterének kitakarításában pl. gátrepedéses, tömítéshibás motor miatt feketévé váló tágulási tartálynál, a hűtőrendszert is beleértve. Természetesen a hiba elhárítása után az összeszerelt motorba ioncserélt vizet öntünk, vagy régi fagyállót és 5 literenként fél liter SPURI-t, hatásnövelésként 10-20 dkg Trisóval lágyítsuk a vizet. A motort járatjuk üzemi hőfokon 10-15 percet és üzem melegen kiengedjük a hűtőközeget, ami magával viszi a 95%-át a fekete zsíros-olajos lerakódásnak. Ezután töltsük fel fagyállóval! JÓ TANÁCSOK, BIZTONSÁGI SZABÁLYOK A SPURI-hoz! - Csak eredeti csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog! - Többletadagolás nem káros, de felesleges. - Nagy hidegben -10 °C körül dupla mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében! - Egyes járműveknél, valamint erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a súrlódó alkatrészek fokozottabb kenése miatt. - A fokozott kenés miatt a motor kevesebb súrlódási hőt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI nélkül. - Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön! - Az adalék gőzeinek belégzése egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell! - A SPURI tárolásánál, szállításánál a tűzveszélyes anyagokra vonatkozó BM.TOP rendelet és előírásait be kell tartani "B" tűzveszélyességi osztályon (fokozottan tűzveszélyes kategória) - A SPURI szabadalommal védett termék! - A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április 15-én. - AMEI eng. szám: 501/0586. Egyéb jellemzők: Kiszerelések: 500 ml, 4,98 liter ártalmas rendkívül gyúlékony Szavatossági idő: korlátlan Tárolás: 0 C feletti hőmérsékleten.
A visszajelzések kezelése üzemen kívül. Kérjük szíves türelmét!
Írjon a termékről!